loading...
ایکســ فــانـــــ♥وبسایتـــ♥سرگرمیـــ♥تفریحیـــ
اطلاعیه سایت

جهت عضویت در سایت کلیک کنید 

http://s3.picofile.com/file/7377335264/ozviyat.png


http://up.faceloos.tk/up/fbpage/Pictures/3.gif

Www.Xfun.Tk

http://www.8pic.ir/images/85604649910537019059.gifhttp://www.8pic.ir/images/26899903181435557907.png


http://www.8pic.ir/images/04050343617930093452.png


Game Online
My Profile
http://8pic.ir/images/21560719042948742421.png

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 387 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

The Bureau: XCOM Declassified PC-RELOADED

 

The Bureau XCOM Declassified pc cover small دانلود بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC

admin بازدید : 351 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی آیفون و آیپد ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به آیفون و آیپد خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن بر روی iPhone 4S و بالاتر قابل اجرا است. 

 

photosohp touch ویرایش تصاویر با Adobe Photoshop Touch for phone 1.1.1   آيفون

admin بازدید : 348 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

اسمس جدید تنهایی شهریور 92 |پیامک های زیبای تنهایی تابستان 92

 

اس ام اس تنهایی شهریور 92 |پیامک های زیبای تنهایی تابستان 92|جمله های ناب جدید تنهایی
 
تنهایی را دوست دارم زیرا دروغی در آن نیست...
تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست...
تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست...
تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست...
admin بازدید : 307 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (1)

بازی Infinite Flight یک شبیه‌ساز پرواز است برای کسانی که دوست دارند در هواپیماهای شناخته شده پرواز را تجربه کنند. دراین بازی ۲۷ نوع هواپیما با جزئیات کامل گنجانده شده. همچنین ۸ منطقه‌ی متفاوت برای پرواز قرار دارد که در آن‌ها همه‌ی فرودگاه‌های مهم گنجانده شده‌اند. همانطور که گفته شد این بازی یک شبیه‌ساز پرواز است و در آن تلاش شده که هر هواپیما امکانات و وضعیتی نزدیک به آنچه در واقعیت است داشته باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

infinite flight android خلبانی هواپیما در Infinite Flight 1.1   اندروید

admin بازدید : 273 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

Leawo Total Media Converter Ultimate نرم افزاری کامل و در واقع ۷ نرم افزار درون یک نرم افزار می باشد که تمامی امکانات لازم دنیای مالتی مدیا را در اختیار کاربر قرار میدهد. از تبدیل انواع فرمت های ویدیویی و صوتی HD و SD ، تبدیل DVD و Blu-Ray ، دانلود و تبدیل فرمت ویدیوهای آنلاین ، رایت انواع لوح های فشرده dvd و blu-ray و همچنین ویرایش ویدیوها و صوت ها از جمله سرفصل های امکانات این نرم افزار می باشد. ریپ کردن dvd های معمولی و بلو-ری و تبدیل آنها به فرمت های معمول و همچنین تبدیل فرمت انواع فایل های رسانه برای گوشی های موبایل که شامل ۱۸۰ نوع فرمت ویدیویی و صوتی می شود. تبدیل ویدیوهای دو بعدی به سه بعدی با ۶ نوع متد پیشرفته جدید و همچنین ویرایش ویدیوها نظیر بریدن قسمت های ناخواسته،تنظیم رنگ و روشنایی،سانسور، کرپ،افکت گذاشتن،پشتیبانی از ویدیوهای HD و ۱۰۸۰p به بالا از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. رایت انواع لوح های فشرده ویدیویی و صوتی به صورت dvd و انواع بلو-ری به همراه قابلیت ساخت منو برای دی وی دی با داشتن ۴۰ نوع قالب از پیش ساخته شده آماده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. تنظیم پارامترهای مهم نظیر کیفیت صدا و تصویر و دیگر پارامترهای ریز ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز باتوجه به اهمیت در زمینه حجم و کیفیت صدا و تصویر نیز در نرم افزار تعبیه شده است که حرفه ای ها میتوانند خود به تنظیم دقیق بپردازند و کاربران معمولی نیز از پارامترهای high و low و medium استفاده کنند.

 

total media converter ultimate ابزار کامل مالتی مدیا Leawo Total Media Converter Ultimate 6.1.0.0

admin بازدید : 275 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید.

 

skype android تماس اینترنتی با Skype 4.0.0.22082   اندروید

admin بازدید : 270 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری Europa Universalis IV : شرکت Paradox Development یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌ها د‌ر ساخت بازی‌های سبک Grand Strategy است. سال پیش این شرکت با ساخت بازی ۸۳ امتیازی Crusader Kings II یکی از موفق‌ترین سازند‌گان بازی محسوب شد‌ و امسال نیز این شرکت بازی Europa Universalis IV را برای عرضه عمومی آماد‌ه کرد‌ه است. شش سال از عرضه سومین نسخه از بازی Europa Universalis می‌گذرد‌. نسخه پیشین این بازی با کسب امتیاز ۸۲ یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این سبک محسوب می‌شود‌ و به طور کلی یک الگوی موفق برای د‌یگر سازند‌گان بازی‌های استراتژی کلان است. د‌ر بازی‌های سبک استراتژی کلان، اتفاقات بسیار کلی به نمایش د‌ر می‌آید‌. د‌ر بیشتر بازی‌های این سبک از جمله بازی Europa Universalis IV همه چیز روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شود‌. حرکت لشکریان، مباد‌لات تجاری، ارسال سفرا و یا تصمیمات اجتماعی، اگر چه هر یک جزئیات فراوانی د‌ارند‌ اما به شکل کلی و با استفاد‌ه از آیکن‌های نسبتا ساد‌ه روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شوند‌. بازی Europa Universalis IV وقایع تاریخی سال‌های ۱۴۴۴ تا ۱۸۲۱ میلاد‌ی را به تصویر می‌کشد‌. د‌ر واقع بازی تکرار عینی تاریخ نیست و صرفا نام‌ها، مرز کشورها و انیمیشن‌های معد‌ود‌ بازی از این بازه زمانی خاص الهام گرفته‌ شد‌ه‌اند‌.

 

Europa Universalis IV

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 60
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 995
  • باردید دیروز : 1,316
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,880
  • بازدید ماه : 8,350
  • بازدید سال : 37,974
  • بازدید کلی : 344,746