loading...
ایکســ فــانـــــ♥وبسایتـــ♥سرگرمیـــ♥تفریحیـــ
اطلاعیه سایت

جهت عضویت در سایت کلیک کنید 

http://s3.picofile.com/file/7377335264/ozviyat.png


http://up.faceloos.tk/up/fbpage/Pictures/3.gif

Www.Xfun.Tk

http://www.8pic.ir/images/85604649910537019059.gifhttp://www.8pic.ir/images/26899903181435557907.png


http://www.8pic.ir/images/04050343617930093452.png


Game Online
My Profile
http://8pic.ir/images/21560719042948742421.png

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 351 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی آیفون و آیپد ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به آیفون و آیپد خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن بر روی iPhone 4S و بالاتر قابل اجرا است. 

 

photosohp touch ویرایش تصاویر با Adobe Photoshop Touch for phone 1.1.1   آيفون

admin بازدید : 275 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید.

 

skype android تماس اینترنتی با Skype 4.0.0.22082   اندروید

admin بازدید : 108 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

Chip45 Widgets

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Chip45 Widgets مجموعه ویدجت های کاربردی و زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد. این ویدجت شامل ابزارک های مختلفی نظیر ساعت، تقویم، پیامک و تماس ها هستند. ساعت های این ویدجت طوری تنظیم شده اند که تاریخ و زمان دقیق را به صورت خودکار هماهنگ سازی می کنند. شما می توانید ساعت ارائه شده را به صورت ۱۲ ساعته و یا ۲۴ ساعته تعیین کنید. از جمله قابلیت های اصلی این مجموعه ویدجت، نمایش میزان درصد مصرف باطری است. پیام های خوانده نشده را با استفاده از ویدجت پیامک بخوانید و تماس های ناموفق را با استفاده از ویدجت تماس مدیریت کنید.

admin بازدید : 130 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

DataSaver-Uncapped Mobile Data

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

DataSaver-Uncapped Mobile Data یک نرم افزار کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد. این نرم افزار بر روی تمامی شبکه های بی سیم کار می کند و هیچ گونه ابهامی ندارد. شما می توانید اطلاعات نامحدودی را از طریق وای فای خود، با دوستان به اشتراک بگذارید. بنابراین در هر کجا که هستید، می توانید از تماشای ویدیو و گوش دادن به آهنگ لذت ببرید. همچنین از قابلیت های اصلی این نرم افزار، صرفه جویی در میزان مصرف داده ها می باشد. قابل توجه است که این نرم افزار می تواند به بیش از ۱۱ Hotspot Wifi وصل شود. پس از هر هفته، می توانید به آسانی تاریخچه مصرف اینترنت خود را مشاهده کنید

admin بازدید : 141 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 

Dialer One v2.1

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Dialer One نرم افزار شماره گیر شیک و بسیار سریع برای سیستم عامل اندروید می باشد. اگر به دنبال یک شماره گیر زیبا و در عین حال پر سرعت هستید، حتما از این نرم افزار استفاده نمایید. با استفاده از این نرم افزار، قادر خواهید بود تا لیست تماس های خود را تنظیم نمایید و بر روی تماس های ورودی و خروجی اسمارت فون خود مدیریت داشته باشید

ویژگی های اصلی:

شماره گیر زیبا

قابل برنامه ریزی

امکان ورود به سیستم گروه بندی تماس ها

جستجوی شماره ها

گزینه ای برای سفارشی کردن

گزینه ای برای تغییر پد شماره گیر

admin بازدید : 147 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

Tapatalk 4 - Community Reader

پیش نیاز: اندروید ۴ و بالاتر

Tapatalk 4 – Community Reader یک نرم افزار کاربردی جهت مرور راحت انجمن ها می باشد. اگر قصد دارید که در انجمن های اینترنتی شرکت کنید, حتما از این نرم افزار استفاده نمایید. تا به امروز نسخه عمومی این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید ارائه شده بود. اما امروز نسخه رسمی و اختصاصی این نرم افزار ارائه گردید که ما آن را برای شما کاربران عزیز محیا کرده ایم. این نرم افزار حاوی ۵۰،۰۰۰ انجمن اینترنتی می باشد که کار با آن بسیار ساده است. قابل توجه است که این نرم افزار از برخی انجمن های اینترنتی فارسی نیز  پشتیبانی می کند.

admin بازدید : 137 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Remote Phone Call یکی دیگر از نرم افزار های ارتباطی جهت کنترل تماس از را دور برای سیستم عامل اندروید می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی از مایکروسافت ویندوز خود بر روی تماس های ورودی و خروجی و پیامک های خود مدیریت کنید. همچنین شما قادر خواهید بود تا Miss call ها را از ویندوز خود کنترل نمایید. به آسانی پیامک های خود را مرور کنید و آن ها را بخوانید. قابل توجه است که شما برای این کار, احتیاج به دستگاه وای فای یا بلوتوث دارید.

ویژگی های اصلی:

امکان شماره گیری با ویندوز

مدیریت مخاطبین با ویندوز

قابلیت مرور پیامک ها

امکان پاسخ به تماس های دریافتی

 مدیریت تماس های صوتی

admin بازدید : 83 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

GO Battery Saver & Widget

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

GO Battery Saver & Widget Premium یک نرم افزار کاربردی و بهینه ساز, جهت کاهش مصرف باطری و کم کردن میزان مصرف آن برای سیستم عامل اندروید می باشد. اگر به صورت مداوم از گوشی استفاده می کنید و شارژ گوشی اندرویدیتان خیلی زود به اتمام می رسد, حتما از این نرم افزار استفاده نمایید. این نرم افزار به صورت هوشمندانه از مصرف بی رویه باطری گوشی پیشگیری می کند. بیش از ۱۵ میلیون کاربر سیستم عامل اندروید در جهان, از این نرم افزار استفاده می کنند. تنها با یک کلیک می توانید در مصرف باطری صرفه جویی کنید. قابل توجه است که این نرم افزار دارای حالت شبانه نیز می باشد. اگر هنگامی که از وای فای گوشی اندرویدی خود استفاده می کنید و سپس خوابتان برد, این نرم افزار به صورت خودکار وای فای گوشی را خاموش می کند.

ویژگی های اصلی:

بهترین نرم افزار در زمینه کنترل مصرف باطری

بیش از ۱۵ میلیون دانلود تا به اکنون!

ویدجت های تخصصی

دسترسی به تم های مختلف

خاموش کردن بلوتوث و وای فای در صورت عدم استفاده

کنترل مصرف باطری به صورت هوشمند

نظارت بر دمای باطری

ارائه اطلاعات مربوط به مصرف باطری

در دسترس بودن کتابچه راهنما

امکان تغییر حالت پیشفرض

admin بازدید : 124 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

Fractal-Make-Blooms-Not-War

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Fractal: Make Blooms Not War از جمله بازی های فکری در سبک پازل برای سیستم عامل اندروید می باشد. سازندگان این بازی, همان سازندگان سالن های بازی می باشند! جلد اول فراکتال یک تجربه بسیار خوبی از محیط گیج کننده موسیقی برای شما به ارمغان می آورد! این بازی پازل فکری ذهن شما را به تکاپو وا می دارد. باید برای حفاری عمیق تر و بی حد و حصر از این پالس های رنگارنگ استفاده کنید. این بازی می تواند بسیار پیچیده باشد و شما را به چالش بکشاند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 60
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 979
  • باردید دیروز : 1,316
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,864
  • بازدید ماه : 8,334
  • بازدید سال : 37,958
  • بازدید کلی : 344,730