loading...
ایکســ فــانـــــ♥وبسایتـــ♥سرگرمیـــ♥تفریحیـــ
اطلاعیه سایت

جهت عضویت در سایت کلیک کنید 

http://s3.picofile.com/file/7377335264/ozviyat.png


http://up.faceloos.tk/up/fbpage/Pictures/3.gif

Www.Xfun.Tk

http://www.8pic.ir/images/85604649910537019059.gifhttp://www.8pic.ir/images/26899903181435557907.png


http://www.8pic.ir/images/04050343617930093452.png


Game Online
My Profile
http://8pic.ir/images/21560719042948742421.png

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 273 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

Leawo Total Media Converter Ultimate نرم افزاری کامل و در واقع ۷ نرم افزار درون یک نرم افزار می باشد که تمامی امکانات لازم دنیای مالتی مدیا را در اختیار کاربر قرار میدهد. از تبدیل انواع فرمت های ویدیویی و صوتی HD و SD ، تبدیل DVD و Blu-Ray ، دانلود و تبدیل فرمت ویدیوهای آنلاین ، رایت انواع لوح های فشرده dvd و blu-ray و همچنین ویرایش ویدیوها و صوت ها از جمله سرفصل های امکانات این نرم افزار می باشد. ریپ کردن dvd های معمولی و بلو-ری و تبدیل آنها به فرمت های معمول و همچنین تبدیل فرمت انواع فایل های رسانه برای گوشی های موبایل که شامل ۱۸۰ نوع فرمت ویدیویی و صوتی می شود. تبدیل ویدیوهای دو بعدی به سه بعدی با ۶ نوع متد پیشرفته جدید و همچنین ویرایش ویدیوها نظیر بریدن قسمت های ناخواسته،تنظیم رنگ و روشنایی،سانسور، کرپ،افکت گذاشتن،پشتیبانی از ویدیوهای HD و ۱۰۸۰p به بالا از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. رایت انواع لوح های فشرده ویدیویی و صوتی به صورت dvd و انواع بلو-ری به همراه قابلیت ساخت منو برای دی وی دی با داشتن ۴۰ نوع قالب از پیش ساخته شده آماده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. تنظیم پارامترهای مهم نظیر کیفیت صدا و تصویر و دیگر پارامترهای ریز ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز باتوجه به اهمیت در زمینه حجم و کیفیت صدا و تصویر نیز در نرم افزار تعبیه شده است که حرفه ای ها میتوانند خود به تنظیم دقیق بپردازند و کاربران معمولی نیز از پارامترهای high و low و medium استفاده کنند.

 

total media converter ultimate ابزار کامل مالتی مدیا Leawo Total Media Converter Ultimate 6.1.0.0

admin بازدید : 123 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود Wondershare Recovery Bundle - مجموعه نرم افزارهای بازیابی انواع اطلاعات حذف شده

Wondershare Recovery Bundle مجموعه ی بی نظیری است که توسط شرکت Wondershare ارائه شده است، که با استفاده از آن می توانید اطلاعات از دست رفته ی خود را، از هر نوع و بر روی هر دستگاهی، بازیابی نمایید. این مجموعه مشکل از ۴ نرم افزار جداگانه ی این شرکت با نام های Data Recovery, Data Recovery for Android, Dr.Fone و Photo Recovery می باشد. در حقیقت این مجموعه یک پکیج کامل بازگردانی اطلاعات از دست رفته ی شما است، که با استفاده از نرم افزارهای آن می توانید فایل های از دست رفته ی خود از قبیل فیلم ها، موزیک ها، عکس ها، فایل های اجرایی و ... را بر روی سیستم های مختلف خود از قبیل اندروید، آیفون، ویندوز و ... بازیابی نمایید.

admin بازدید : 167 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود WYSIWYG Web Builder v9.0.0 - نرم افزار ساخت صفحات وب

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اهمیت اینترنت طراحی وب سایت نیز که یکی از موضوعات مربوط به کامپیوتر می باشد و امروزه از آن به طرق مختلفی نظیر درآمدزایی و یا سرگرمی های شخصی استفاده می شود. بسیاری از کاربرانی که به این موضوع علاقه مند می باشند دارای تبحر کافی در این زمینه نمی باشند و کاربرانی که در زمینه برنامه نویسی وب به صورت حرفه ای فعالیت می کنند قادرند تا از همین راه درآمد قابل توجه ای را برای خود کسب کنند. امروزه نرم افزارهای طراحی سایت فراوانی در اینترنت وجود دارد كه به كمك افراد مبتدی آمده و به راحتی می توانید یك سایت زیبا و بروز را برای خودتان داشته باشید. اکثر شرکت های بزرگ نرم افزاری بخش عظیمی از کار خود را بر روی این امر متمرکز کرده اند و هر کدام از آنها برای پیشی گرفتن از دیگری در بازار رقابت هر روزه امکانات جدیدی را به نرم افزار های خود اضافه می کنند.

admin بازدید : 161 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود SmartsysSoft Business Card Maker v3.00 - نرم افزار طراحی کارت ویزیت

SmartsysSoft Business Card Maker یکی از نرم افزار های قدرتمند و در عین حال با کاربردی آسان برای طراحی کارت ویزیت است. این نرم افزار مانند یک ویرایشگر مربوط به تصاویر در اندازه های بزرگ کار می کند. به وسیله این نرم افزار می توانید به طراحی خود مواردی مثل logos, images, texts, symbols, shapes, drop shadows, lines و curves را اضافه کنید. برای هرکدام از موارد افزوده شده یک لایه جداگانه به منظور ویرایش آسان تر فراهم می شود و تصویر نهایی از تمامی این لایه ها تشکیل خواهد شد. SmartsysSoft Business Card Maker دارای صدها templates, background image, logoes, shapes, symbols و gradient style از پیش طراحی شده است که شما به راحتی می توانید در طرح های خود از آن ها استفاده کرده و حتی اگر هیچ تجربه ای در این زمینه ندارید مانند یک طراح حرفه ای، تنها با چند کلیک کارت ویزیتی فوق العاده خلق کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 60
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 1,063
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 8,437
  • بازدید سال : 38,061
  • بازدید کلی : 344,833