loading...
ایکســ فــانـــــ♥وبسایتـــ♥سرگرمیـــ♥تفریحیـــ
اطلاعیه سایت

جهت عضویت در سایت کلیک کنید 

http://s3.picofile.com/file/7377335264/ozviyat.png


http://up.faceloos.tk/up/fbpage/Pictures/3.gif

Www.Xfun.Tk

http://www.8pic.ir/images/85604649910537019059.gifhttp://www.8pic.ir/images/26899903181435557907.png


http://www.8pic.ir/images/04050343617930093452.png


Game Online
My Profile
http://8pic.ir/images/21560719042948742421.png

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 348 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
اس ام اس تنهایی شهریور 92 |پیامک های زیبای تنهایی تابستان 92|جمله های ناب جدید تنهایی
 
تنهایی را دوست دارم زیرا دروغی در آن نیست...
تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست...
تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست...
تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست...
غصه نخور مسافر اینجا ما هم غریبیم
از دیدن نور ماه یه عمره بی نصیبیم
فرقی نداره بی تو بهارمون با پاییز
نمی بینی که شعرام همه شدن غم انگیز
 
 
اس ام اس تنهایی شهریور 92
 
ای ساعت لعنتی بس کن دیگر
 
آری / من کم آوردم
خودمم میدانم که او دیگر نیست
انقد با صدایت نبودنش را به رخم نکش...
 
اس ام اس تنهایی شهریور 92
خدایا دیگر تحمل تنهایی را ندارم....
تنهاییت را به رخ من نکش...
تنهایی از آن خودت...
دیگر بریده ام...
اس ام اس تنهایی شهریور 92
ترس از دست دادنت فرصت دوست داشتنت رو ازم می گیره....
کاش اطمینان داشتم که همیشه خواهی بود....
اونطوری می تونستم از عاشقی لذت ببرم....
جمله های ناب جدید تنهایی
 
او راحت ازمن گذشت...
اگرخداهم راحت از او بگذرد...
قیامت را من به پا میکنم......!!!
 
جمله های ناب جدید تنهایی
وقتی خیلی تنها بودم امدمنوارتنهایی دراوردولی خودش خیلی تنهاست.
 
جمله های ناب جدید تنهایی
قلک دلم پر می شود
از سکه های دلتنگی....
چه ثروتمند شده ام این روزها...
 
جمله های ناب جدید تنهایی
به همه میخنیدی
باهمه دست میدی
دست تو میگیرم دستمو پس میدی
اما دوست دارم...
اما دوست دارم...
پشت من بد میگی
حرف مردم میشم
دستشو میگیری
عشق دوم میشم
امادوست دارم...
اما دوست دارم...
((شادمهر))
|پیامک های زیبای تنهایی تابستان 92
خیانت تنها این نیست که شب رابادیگری بگذرانی. خیانت میتواند دروغ دوست
داشتن باشد! خیانت تنهااین نیست که دستت رادرخفادر دست دیگری بگذاری!
خیانت میتواندجاری کردن اشک بردیدگان عاشقی باشد.
|پیامک های زیبای تنهایی تابستان 92| faz2fun.ir
لعنت به کسی که می دونه به غیر از اون هیچکی تو زندگیت نیست و به خاطر اون، با کسی نیستی.....
ولی بازم تنهات میذاره......
لعنت...
 
|پیامک های زیبای تنهایی تابستان 92
تیغه ی تبر همیشه سهم ساقه های من بود
تو شب شهر فرنگی قسمتم تنها شدن بود
میدونستم که زمستآن ختم قصه ی درخته
اما تنهایی شکستن خیلی سخته خیلی سخته
|پیامک های زیبای تنهایی تابستان 92
رفیق...
پیراهنم را بالا بزن:
کمرم را دیدی؟
نترس چیزی نیست....
اینها فقط جای خنجرند!
من نفهمیدم در رفاقت چه شد...
"تو مواظب باش که رفیقت به عشقت نگوید خانومم"
 
 اس ام اس تنهایی شهریور 92 فازتوفان
من با تو فهمیدم تو زندگی
یه چیزایی رو نباید بگی
وقتی زیاد گفتم دوست دارم
تبدیل شدم به روزمرگی
 

 
اس ام اس تنهایی شهریور 92
 
 
خدایا من دلم قرصه کسی غیر ازتوبامن نیست
خیالت از زمین راحت که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته زمین دار مکافاته
خدایا وقت برگشتن کمی بامن مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت اگه میشه منم جا کن
 

 
اس ام اس تنهایی شهریور 92
 
تو اگر دلگیری
لحظه ای چشم ببند
اندکی اشک بریز
و بخوان نام مرا
به تو من نزدیکم
نام من یزدان است
لقبم ایزد پاک
تو مرا زمزمه کن
خواهم آمد سویت
بی صدا یادم کن
یا که فریادم کن
که منم منتظر فریادت...
 
 
 

 
اس ام اس تنهایی شهریور 92
 
 
چه هزاره ِ دلگیری ست برای زندگی کردن/ وقتی نوک انگشتانت/ احساست را/ در نمایشگری بی جان/ تایپ می کند تا نشان دهد.
 
 
اس ام اس تنهایی شهریور 92
 
 
بیا تا لیلی و مجنون شویم، افسانه اش با من
بیا با من به شهر عشق رو کن، خانه اش با من
بیا تا سر به روی شانه هم راز دل گوییم
اگر مویت چو روزم شد پریشان، شانه اش با من
سلام ای غم، سلام ای اشنای مهربان دل
پر پرواز واکن چون پرستو، لانه اش با من
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 60
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 998
  • باردید دیروز : 1,316
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,883
  • بازدید ماه : 8,353
  • بازدید سال : 37,977
  • بازدید کلی : 344,749